nedelja, 30. junij 2024

SLADKOST LJUBEZENSKIH PISEM!

Zadnje čase namesto filmov (želela sem napisati plehkih) raje berem. Zanimive knjige o ljubezenskih prigodah. Všeč mi je Jojo Moyes in njena knjiga Zadnje ljubezensko pismo. Bila mi je celo tako všeč, da sem jo brala do štirih zjutraj. Do konca! Potem pa še zaspati nisem mogla, pa čeprav sem si zelo želela. To pa je lepa ljubezenska zgodba. Čisto sem padla noter. Zares. Obožujem vse, kar je napisano. Ljubezenska pisma v tej ljubezenskem zapletu, pa so tako sočno in dobro napisana, da se ti stopi srce.

Spomnim se, ko sem kot najstnica pisala pismo. Saj ni bilo prav ljubezensko, samo s fantom sva živela narazen. No bolj je bil simpatija. Kupila sem rdeče kuverte ali sem dobila rdeče pismo, zdaj se ne spomnim – samo bilo je prisrčno.

Kakšni časi so bili nekoč! Včasih smo si še dopisovali po navadni pošti. Klasično. Vzela sem nalivno pero in sem pisala. Potem sem čakala odgovor in spet odpisala. Res zanimivo. To je trajalo in ni bilo kot zdaj, samo kratka sporočila in odgovori v obliki smeškov. Ne! To so bile popisane strani. Imela sem dopisovalko s katero sva si vse zaupali, čeprav se nisva nikoli srečali. Res je pisanje terapevtsko. To mi je napisala meni ljuba oseba. Res je, pisanje izvabi iz mene višje, bolj prefinjene odtenke čustev. Zato tudi rada pišem. Ko je papir pred mano in zapisujem, se zavedam, kaj sploh občutim in kje sem. Vem, da je to staromodno, ampak meni vedno pomaga. Uživam, ko nalivno pero pušča sledi za sabo. Zapišem čustva, ki se mi porajajo v tistem določenem trenutku. Že večkrat se mi je zgodilo, da sem bila čisto v drami, čez tri dni pa se sploh nisem mogla spomniti, kaj je že bilo. Pisanje me tudi pomiri in me razbremeni. Daje mi objektiven pogled. Kot bi se potem komaj zares slišala ali prepoznala, kaj je zares v meni.

Pisanje je kot balzam za dušo. Spet se povežem s sabo. Mogoče zato tako obožujem knjige. No, veliko je pri tem pomagala babica Angela. Rada jo imam. Za tiste čase je imela obsežno knjižnico. Moja knjižna polica je skromna proti njeni, saj so bile knjige vsepovsod.

Ljubezen je nekaj, kar ne gre spregledati. Meni je dana ljubezen do besed, pisanja in knjig. Kaj pa je tvoja ljubezen?

Ljubek srčkan bogat pristen vesel sočen iskren harmoničen jasen sijoč razkošen ljubeč nagajiv blažen miren dan poln božanskega obilja!



Vse je že zdaj tukaj, zdaj pa se samo odloči, na kaj se boš priklopila – katero radio postajo boš poslušala – navdihujočo ali ne tako zelo. Vedno je vprašanje strahu ali ljubezni in dobro je, da ne moreta soobstajati. Ti zmoreš to! Izbiraj s srcem!

Ni komentarjev:

Objavite komentar