četrtek, 4. julij 2024

SREČNICA!

Srečo imamo!

Vse se dogaja za nas, samo da tega ne vidim vedno. Ali pa vidim veliko bolj pozno. Vse se obrne izjemno dobro, ne samo dobro!

Kakšno srečo imam!

Lepo mi je! Sedim na zibelki zunaj in se rahlo pozibavam! Vetrc čisto narahlo pihlja in noge imam na zemlji, da me lahno hladi. Res imam srečo, da imam tako izjemno življenje. Sedim zunaj in samo uživam v spevu narave. Delam kar ljubim in uživam.

Umirjeno življenje imam. Tako mi je všeč. bolj kot sem v miru, več miru napolnjuje moj dan. Prav čarobno je. Pomirjujoče.

V mojem svetu je vse dobro!

Zdaj je v mojem svetu vse dobro.

Naj se pretaka skozi mene na ves svet! Naj objame ves svet energija Ljubezni.

Zdaj sem se prestavila noter, ker so me komarji želeli pojesti!

Kaj imaš ti rada v svojem življenju?

Živimo v tako lepem svetu in večinoma to opazim komaj, ko se zgodi kaj, kašna »zanimiva situacija«, ki vse spremeni. Potem pa vidim, kako lepo umirjeno življenje sem imela prej. Zato bi danes bila rada hvaležna za vse, kar že imam zdaj. Všeč mi je sijanje sonca. Všeč mi je zelenje okoli doma. Všeč mi je ptičje petje in mir. Všeč mi je, da lahko grem na sprehod, ko mi je. Všeč mi je, da sem začela brati novo knjigo in komaj čakam, da vidim, kaj bo. Všeč mi je, da imam čudovite ljudi okoli sebe, ki so mi ljubi. Všeč mi je moja nagajiva mačka Bliss. Všeč mi je ta dan.

Všeč mi je, da imam izbiro, kaj bi delala. Všeč mi je, da sem svobodna. Všeč mi je, da diham in uživam sladkost življenja. Všeč mi je, da je nebo tako lepo modro in se samo tu pa tam čez njega potika bel puhast oblaček.

Danes izbiram več sreče, da še bolj napolni moje dneve.

Ljubek pristen srčkan bogat izjemen strasten božanski razkošen harmoničen iskren luban sladki sočen ljubeč dober blažen srečen miren dan poln božanskega obilja!



Odpri svoje srce lepoti, ki nas obkroža. Vedno je ob tebi, samo opazi čarobnost! Imaš jo v svojem srcu!

Ni komentarjev:

Objavite komentar