petek, 9. avgust 2024

LEPO PRAZNOVANJE!!!

Danes je sigurno kakšen praznik. Nekje. Sigurno. Kaj če bi si vsak dan naredila kot praznik. Prazničen. Dam svoje najboljše kozarce na plano. Najboljši jedilni servis in krožnike od babice.

Lahko uživam. Lahko sem pristna. Lahko si naredim praznik tudi ta dan! Čisto – kakor mi je ljubo.

Zdaj pa čakam na obisk in bo pestro. Pisano. Zabavno. Drugače. Čisto sproščeno. Sočno.

Saj ne morem pisati! V tako veselem pričakovanju sem.

Mogoče samo to, da je čas, da ne procesiramo sranja drugih. Vsak si naj pred svojim pragom pospravi. Ne rabim vse prage obdelati, potem pa mi zmanjka energije za mojega. Dovolj je teh neumnosti. Vsak je odgovoren zase. Vsaka je odgovorna zase.

Kako zanimivo, da imam glasbo in sploh ne morem, da si ne bi pela zraven! Kar potegne me.

Zdaj pa grem naprej na priprave na obisk!

Zdaj pa je čas, da si naredim čisto tako – kot mi je res ljubo!

Ljubek pristen bogat harmoničen zvezdnat lahkoten iskren ljubeč pester zabaven miren lagoden pisan mavričen blažen razkošen vesel radosten nasmejan dan poln božanskega obilja!



Imej se rada! Bodi, kdo si! Taka si najboljša! Zaupaj si!

Ni komentarjev:

Objavite komentar