sreda, 7. avgust 2024

LEPA SI!

Življenje je lepo!

Danes sem se malo usedla na zibelko zunaj in samo občudovala naravo. (Po navadi me iz gozda napada jata komarjev, ampak danes je pihal veter in jih ni bilo. Prava milina!) Prav pozabila sem, kaj sem delala in samo sedela tam. Polno v trenutku in srkala lepote. Sonce je tako lepo sijalo. Nebo je bilo tako lepo nebeško modro, kot bi ga slikar naslikal – z dodatki belih oblakov. Samo da bi na sliki bili pri miru, tu pa so se pomikali. Na jug. Vsaj mislim tako. Ali mogoče juho zahod. Kdo bi vedel točno. Pa saj ni pomembno. Dotaknila se me je idila trenutka zavedanja lepega. Čutila sem prisotnost čarobnosti. Sedenje v senci je veliko bolj pomembno, kot bi si človek sprva mislil. Čutila sem neznansko hvaležnost za svoje življenje, za dom, za lepote. Cenila sem trenutek miru, ki so kar trajali. Božansko.

Rada imam tak mir.

Rada imam življenje.

Zdaj pa še uganka, kako naj imam še bolj rada sebe?

Vem, da bolj ko se bom imela rada, bolj bom dopuščala dobro v svoje življenje. Enako je s sproščenostjo. Bolj kot bom v toku miru, bolj bo vse, kar je resnično zame, sploh lahko prišlo do mene. Če ne pa se otepam dobrega, kot bi se komarjev, če ne bi pihal veter. Kot bi mi skozi nekaj brenčalo okoli ušesa in se jih ne bi mogla znebiti.

Zmorem to.

Zmorem živeti v miru.

Zmorem živeti v toku.

Zmorem biti sproščena.

Zmorem se imeti bolj rada.

Vsak dan malo bolj. Danes se imam rada tako, da sem šla malo prej v posteljo in bom še brala. To pa mi je vrhunski užitek!

Uživaj mi tudi ti! Imej se rada!

Ljubek bogat harmoničen iskren zabaven optimističen miren jasen blažen nebeški ljubeč sočen strasten slasten ljubeč dan poln božanskega obilja!



Uživaj mi življenje, čuj! Zares! Vredna si, da se imaš rada! Zdaj! Ustvarjaj si lepo življenje. Zase in za ves planet… Vredno je, da se imaš rada. Naredi danes kaj lepega za se in se razvajaj!

Ni komentarjev:

Objavite komentar