sobota, 24. avgust 2024

ISKRENOST

Pomembna je ljubezen do sebe. In tudi samospoštovanje. To mi ni bilo naravno dano. Naučila sem se vsega skozi vajo. (Še vedno sem!) S svojimi slabimi odločitvami sem povzročila veliko gorja. Najprej sebi, posledično pa tudi drugim. Nisem zmogla ali znala drugače.

Ne morem reči, da so bile slabe odločitve, ker so me pripeljale do mojega čudovitega življenja zdaj. So pa bile take, ki bi jih lahko naredila boljše. Pa nisem! Saj nisem vedela kako in kaj! Če bi, bi sigurno to naredila!

Zdaj pa mi je dovolj občutkov krivde in sramu! Ne morem več! Dovolj mi je obsojanja! (Po navadi je od ljudi, ki že vso njihovo življenje živijo v sranju in sprejemajo slabe odločitve. Najhuje pa je, da še zdaj živijo isto. Jaz sem se vsaj naučila svojih lekcij. (Še vedno se jih!)) Dovolj mi je življenja v občutku, da sem zaradi tega slaba oseba. Opravičila sem se. Odpuščam sebi. Nisem namerno komu škodila. Nikoli ne bi!

Ne morem in ne želim več prenašati sranja, da sem zaradi slabih odločitev, slaba oseba. Ker nisem! Še vedno sem žareča in sijoča. Še vedno sem ljubezen.

Slabo sem se odločala v odnosih. Ampak zdaj imam paleto novih izkušenj! Zaradi tega sem danes to, kdo sem. Zaradi tega lahko danes sprejmem odnos, ki pa ga s partnerjem skupaj gradiva. Ne želim biti več pogon in zagon in reševanje odnosa. Za odnos sta potrebna dva, tako kot poje Tina Turner v svoji pesmi. Res sta potrebna dva.

Veliko sem se naučila! To je pomembno! Kar me ni ubilo, me je naredilo močnejšo! Druge pa tudi! Vsi smo se veliko naučili iz vsega tega!

Ni mi pa več do dram, lovljenja in igric. Tega pa imam dovolj. In če sem se naučila samo to, sem se dovolj! Hvaležna sem za vse čudne odnose. Zdaj pa vse to spuščam, si odpuščam. Hvala za vso ljubezen, ki sem jo prejela in adijo!

Odpuščam si! Res! izjemna sem! Kaj sem se vse naučila!

Ljubek ljubeč bogat zabaven okusen slasten harmoničen iskren pristen iskreč miren blažen šarmanten sočen sladek pocukran bleščeč razkošen živahen pester dan poln božanskega obilja!



Vredna si vsega dobrega! Odpusti si! Vse si naredila najboljše, kar si lahko! Zdaj pa gremo dalje! Ni več potrebno živeti v preteklosti, ker krademo sedanjosti dragocene trenutke, ki jih lahko izkoristimo za ljubezen (do sebe in seveda mogoče tudi drugih!) Uživaj mi, moja draga!

Ni komentarjev:

Objavite komentar