nedelja, 18. avgust 2024

USMERI SE!!!

Hej, kako si kaj danes? Uživaš kaj svoje življenje?! časi bi že bil, saj veš. Tvoje življenje je. Saj vem, moje življenje je.

Pa res vem, da je moje?

Ali še vedno igram na prijazne karte, da se ja ne bom komu zamerila?! Kaj pa to, ko najbolj zamerim sebi?!? Kaj pa naj s tem?! Ne morem kar pozabiti!!!

Nočem in ne bom pozabila!

Zdaj brišem vse programe prijazne punčke in pridne punčke!

Tako!

Zbrisano!

Zdaj pa grem uživati in se družiti z ljudmi, ki jih imam rada! (Še posebej, če nisem narejeno prijazna in sem res to kdo sem!) Juhu!

Življenje je lepo!

Uživaj mi!

Uživaj v tem, da si to, kdo si! (Drugi se bodo že navadili, da sami poskrbijo za svojo srečo! (Sem samo del Boga, kot bi rekla Kassandra – Suzan Ashley, ne pa BOG kot BOG!!! Nimam čarobne palčke za osrečevanje drugih! Vsi smo najbolj srečni, če vsak poskrbi zase in za svojo pristnost! (Pa kaj se zdaj želim opravičevati in izgovarjati! Ne rabim še naprej biti pridna punčka! Vsak naj zase prevzame odgovornost!)))

Ljubek harmoničen razkošen iskren jasen blažen ljubeč srčkan sočen sijoč uživaški lahkoten miren bogat premožen slasten dan poln božanskega obilja!



Božansko obilje si te tako močno želi, kot si si želiš njega! Dopusti ga v svoje življenje!

Ni komentarjev:

Objavite komentar