petek, 23. avgust 2024

JUHU! PRISTNA!!!

»Jaz poslušam raven obilja, jaz grem na vrh gore!«

Tako smo včasih začeli meditacijo pri Suazan Ashey in najprej sem kar avtomatsko to napisala. Torej je že pomembno!

Meni meditacija pomaga, da sem res lahko pristna. Potem odpadejo vse maske. Nič ni pomembno. Ne oblačila, ne imetje, ne avto, ne ljudje okoli mene. Samo jaz sem sama – ne sama – povezana z vsem ljubečim Vesoljem, sabo in seveda Bogom. To pa je čarobnost, da se lahko moja duša zares izrazi. Kot bi mi meditacija odpirala vrata, da sem lahko še bolj pristna in samosvoja. Odpira me k sprejemanju in udejanjanju mojega poslanstva srca – da sem srečna.

Meditacija mi je pa res dragocena.

Seveda izgleda, kot da nič ne počnem, v resnici. Ne morem izmeriti napredka. Nisem nič kaj bolj zrastla ali bolj mišičasta ali ne pridobivam na teži ali jo izgubljam. Fizično se nič ne spreminja. Saj v trenutku ne. Ni vidno ali otipljivo. Meni pa je tako dragoceno, saj občutim neskončen mir. Takoj. Zaupam, da je vse dobro! (Ker je!) Navzven pa se kaže stabilnost, ki jo mogoče samo jaz opazim. Ali kot umirjenost, splošno zaupanje, zaupanje v dobro, zaupanje v ljubezen. Dopuščanje še več božanskega bogastva, da se preteka skozi mene. Zdaj. Sem v toku in vse teče bolj lahkotno in povezano. Nič ni na silo ali da mora biti. Sem v nekem čarobnem sosledju, kjer se vse zgodi ob točno pravem času.

Zdaj sem se še spomnila ene afirmacije od Kryona: »Sem vedno na pravem mestu, s pravimi ljudmi, ob pravem času in v najboljši možni situaciji!«

Tako je!

Še zdaj mi gre na smeh, ko mi je sin rekel, da naj mu prinesem najboljši šampon, jaz pa sem šla v lokalno (majhno) trgovino, ki je čisto blizu. Tako si tudi mi zaslužimo najboljše možno življenje. Zdaj. Odpiram srce najboljšemu, kar ima vesolje zame! Zdaj! Razpiram roke in sprejemam!

Zdaj postajam oseba, ki odseva lepote moje duše!

Ljubek harmoničen jasen lep sočen izjemen blažen ljubeč iskren razkošen navihan iskreč sijoč bleščeč miren bogat zabaven vesel pristen sočen okusen dan poln božanskega obilja!



Vredna si vsega dobrega! Odpri srce in zdaj to sprejmi! Vredna si in prav je, da slediš svojemu srcu!

Ni komentarjev:

Objavite komentar