petek, 7. junij 2024

SLADKOST PUSTOLOVŠČINE SRCA

Tako, pa imam mojega malega nazaj. Vijoličen računalnik. Zdaj pa bo pisanje, kjerkoli in kadarkoli. Veselim se tega.

Doma sem! kako sem vesela, da me je moja muca Bliss počakala in da se zdaj carta z mano. Vesela sem, da je tukaj pri meni. Veselim se tega, kar mi današnji dan prinaša.

Poslušala sem Kryona, kako afirmacije delujejo. Na dolgi rok predvsem in da si prikličemo, kar si res želimo.

Navdušena sem, da sem ves dopust pretičala v knjigarnah, kjer so imeli tako dobro izbiro knjig. No, ne čisto ves dopust.

Zdaj sem se spomnila imena Brankica. Zanimivo.

Narava je bila fantastična. Izjemna. Prečudovita. Želim si biti več v naravi, ker vem, da me prepoji s harmonijo in mirom. Vedno mi čuva mesto in vedno me z radostjo sprejme. Veseli se, da pridem. Čaka me. Potem pa mi podari to veliko darilo uravnovešenosti same s sabo. Neverjetno. Božansko. Izjemno.

Najbolj sem se razveselila dvesto in tristo listnatih zvezkov, ker so bili v akciji. Seveda sem si kupila roza rdečega in zdaj bo moj dnevnik, samo da napolnim še vse druge zvezke.

Občutila sem polnost ljubezni in to me je tako radostilo. Neverjetno zanimivo je bilo. Polno in sproščeno. Res sem uživala. Bilo je fantastično.

Potovanja so moja velika strast. Kam bi šla naslednje? Bom videla. Izjemno je vsepovsod in veliko lahko doprinese raznolikost drugih kultur.

Kako zabavno je, da imam doma mir, tišino, ptičke, ogenj v pečki, če želim, zavetje. Počutim se čisto sproščeno, da sem to, kdo sem. Doma je najlepše. Seveda pa je čarobno tudi raziskovati vse druge kraje in se pridružiti pustolovščini.

Življenje je lepo. Vedno me preseneti s čarobnostjo. Res uživam v svojem dnevu.

Lep dan, lepo življenje.

Toliko navdiha me najde in vem, da je to vse od mojih vodnikov, ki me ljubijo, vodijo, navdihujejo, spoštujejo in varujejo. Življenje je res lepo. Hvaležna sem jim z vsem srcem. Angeli so neverjetno mogočna čudežna bitja, ki so vedno ob meni in sem jim neverjetno hvaležna za to. Izjemni so, da mi pomagajo tako hitro, kot jih prosim. Neverjetni. Vse teče z lahkoto in kot po maslu. Fantastično.

Življenje je čarobno lepo. Vse se uredi točno tako, kot je prav. Izjemno se počutim. Vso življenje je še pred menoj.

Ljubek pristen nagajiv lahkoten blažen iskren optimističen živahen celovit zabaven hvaležen razkošen igriv božanski miren bogat usklajen ljubeč živahen harmoničen dan poln obilja!



Zabavaj se. Priklopi se na tok navdiha. Stopi na raven srčnosti in sreče. Vse je vedno dosegljivo, če le to želimo. Uživaj mi, čuj!

Ni komentarjev:

Objavite komentar