četrtek, 6. junij 2024

ČAROBNOST

Življenje je lepo in čarobno. Življenje je polno presenečenj.

Pomembne so vezi, ki jih pristno stkemo. Lepo mi je, da sem to, kdo sem. čutim čarobnost.

Kako sem vesela, da gre drugim dobro, to pomeni, da je dobro blizu tudi v mojem življenju. Vesela sem za ljubezen drugih, to pomeni, da je moja ljubezen blizu. Vesela sem, da so drugi bogati, to pomeni, da je moje bogastvo že tu.

Čustva nas včasih zapletejo v svoje igre. Pestrost plesa in radosti. Prav je, da jih čutimo in izživimo, potem pa gremo dalje. Ni dobro, da jih vlečem vseskozi zraven. Lepo mi je, da sem lahko zdaj tukaj, brez prtljage. Sveža. Nova. Lahkotna.

Življenje je čarobnost. Zdaj.

Čaka me raziskovanje mesta in komaj čakam, da se mi še bolj razkrije. Lepo je tukaj. Živahno. Pestro. Drugače. Zabavno.

Rada imam svoje življenje.

Iskreno se imam bolj rada in s tem dopuščam več lepega v svoje življenje. Več čarobnosti. Sprejemam. Čutim. Mir. Čar raziskovanja. Čar pustolovščine. Čar igrivosti. Čar sprejemanja.

Danes sem sočutna in se še bolj povežem z drugimi. Živim. Sem. Se smejem. Diham. Čutim. Vsrkam vso lepoto narave in naše povezanosti.

Zadovoljna sem.

Vse, kar se zgodi, je zame. Vse.

Ljubek pristen čaroben bogat harmoničen miren blažen šarmanten hvaležen ljubeč razkošen srečen srčkan sijoč sočen vitalen dan poln obilja!



Sprosti se v dobro, ki ga ima vesolje zate. Imej se rada in to vse dobro sprejmi.

Ni komentarjev:

Objavite komentar