sreda, 12. junij 2024

SEM ŽIVLJENJE!

Veš kako mi je lepo napisalo, da naj se osredotočim na vse, kar pa sem in na vse, kar pa imam. Sporočilo je bilo iz kart Wayna Dyerja in so mi zelo všeč.

Imam…

Sem…

Jaz sem dobra.

Jaz sem srečna.

Jaz sem srčna.

Jaz sem mir.

Jaz sem ljubezen.

Jaz imam dom.

Jaz imam svobodo.

Jaz imam mačko Bliss, ki je blagoslov.

Jaz imam čudovitega sina, ki je moja prava radost in dokaz, da je vse mogoče.

Jaz imam čudovit vrt.

Srečna sem. Hvaležna sem za navdih. Osredotočajmo se danes na to, kdo pa smo in kaj pa imamo. To je res cenjenje sebe, življenja in vseh materialnih in nematerialnih stvari – popoln izraz hvaležnosti.

Kako smo sprogramirani v življenju, da se osredotočamo na to, kaj pa bi še in kaj nimamo. Če pa v resnici imamo več kot dovolj vsega. Vsega! Če pa pogledamo resnici v oči, pa štejejo bolj bližnji odnosi, kot samo stvari in materialno. Seveda vse rabimo. Ampak! Ampak niti stkane iskreno – srca od srca – so najdragocenejše. Zares.

Kaj ceniš na sebi? Kaj ti je všeč pri sebi? Kaj imaš rada pri sebi? Za kaj si hvaležna pri sebi?

Seveda velja pogledati notranjost in zunanjost. Najdimo kaj čudovitega danes na sebi in potem se osredotočajmo na to.

Imam čudovite oči.

Imam lep nasmeh.

Imam lepo postavo.

Sem srčna oseba in imam dobro srce.

Sem modra in se še širim.

Sem odprta in sprejemljiva. No, to bolj še želim biti. Pa vseeno sem do neke mere.

Sem sproščena in se rada smejem in veselim. Sem družabna.

Obožujem lepa oblačila in imam ekstravaganten stil. Sprejemam to in uživam v izražanju.

Cenim, da sem ustvarjalna.

Sem dovolj dobra mama.

Pa saj imam veliko stvari – ki niso stvari – za katere sem res hvaležna in jih cenim. Imam čudovit zanesljiv biserno beli avtek, ki ga obožujem.

Zažari danes! Saj veš, da si čudovita. Ceni se. Lepa si – navzven in od znotraj. Čudovita si. Izjemna si.

Lep čaroben ljubek srčkan harmoničen iskren jasen zabaven vesel bogat razigran živahen ljubeč navihan blažen sijajen razkošen miren dan poln obilja!



Čudovita si, saj veš. Ti ustvarjaš čarobnost v svojem življenju. Si upaš? Uživaj mi, moja draga. Rada te imam. Imej se rada tudi sama in delaj, kar ljubiš. Tega si vredna in to je najvišja oblika ljubezni do sebe. Uživaj, mi. Zares!

Ni komentarjev:

Objavite komentar