sreda, 26. junij 2024

Čudovito življenje!

Življenje je lepo!

Življenje je čudovito!

Priznam, da me povezanost z naravo zlahka pripelje na to stopnjo, da res vem, da je življenje čudovito. Z vsem srcem čutim to in to želim občutiti še bolj!

Vsaka malenkost, ki jo lahko naredim, da se počutim boljše, mi pomaga. Kamenček na kamenček in kar naenkrat prevlada dobro počutje! Kako sem srečna zaradi tega! Stari občutki me zapustijo kot le bežen spomin na staro preteklost, ki mi več ne služi.

Zakaj sploh tako dolgo vztrajam v slabih občutkih?

Verjetno je enako kot pri dobrih. Če ne naredim nič, se tema in negativnost kar povečuje. Če pa negujem dobre občutke in počasi obrnem vlak navzgor – proti soncu – pa se povečujejo dobri. Sama pa odločam, ali bom vlak negativnosti ustavila, ali mu bom kar pustila drveti v še večjo temo in še večjo praznino.

Jaz imam tako rada angele, ker mi res pomagajo!

Če pa se odločim, da imam dovolj strmega padanja proti dnu, pa vse kar naredim, ustavi ali pa vsaj počasi ustavlja to strmoglavljenje navzdol. Vse dokler ne naberem toliko momentuma, da se smer popolnoma obrne v drugo smer. Včasih prekinem drvenje vlaka z gromozansko hitrostjo s sprehodom, no prej sem še mislila napisati dremežem, branjem dobre knjige ali božanjem mačke. Vsekakor pa se vse resetira med meditacijo in začnem na bolj nevtralnem področju. Sama pa imam potem moč izbire, kaj bom spodbujala ta dan. Kaj bom hranila – svetlobo ljubezni ali temo strahu?! Odločitev je moja. Resnica pa tako vedno pride na dan in ne morem se vedno skrivati v temi, kajti moja svetloba je premočna. Tu sem, da sem sijala in karkoli manj ni več možno ali sprejeto. Na naš planet vstopa svetloba Ljubezni, s katero se spreminjamo tudi mi v resonanco z najvišjim. Vse ostalo pa naj zažge in prečisti ogenj. Pripravljena sem polno svetiti.

Lepo življenje imam.

Dragoceno mi je, da sem lahko to, kdo sem. To je moja legenda. Danes pa jo tudi živim!

😉Zaupam življenju!

Ljubek pristen lahkoten bogat srčkan srečen sijoč razkošen harmoničen ustvarjalen blažen duhovit pustolovski sočen miren vesel nagajiv ljubeč čaroben dan poln božanskega obilja!



Vredna si vsega najboljšega! Najbolj čarobno pa je, da ti to lahko zares ustvariš! Ti zmoreš to! Varna si v ustvarjalnem procesu! Ti to zmoreš! Zaupaj! Zaupaj vase!

Ni komentarjev:

Objavite komentar