ponedeljek, 9. september 2024

POTRUDI SE ZASE!

Življenje je prekratko, da bi živela na spol. Polovično. Medlo. Kako se že reče, ali živiš ali zares živiš? Ni vredno živeti, če ne živiš!?! Ne spomnim se zdaj, ampak se bom že.

Živi drzno.

Kaj pa vem, res se ne spomnim.

Samo vem, da če živim po svoje, je življenje sočno in polno slastnih sokov ustvarjalnosti. Če ne pa je, bedno. Ponavljajoča se rutina, kar se zdi velikokrat preveč. Ampak saj lahko naredim drugače. Plešem v dnevni sobi ob dobri glasbi. (To je bil danes namig, da dvignem in spremenim svojo energijo. Seveda bom to naredila! Preizkusila. Pa ne samo preizkusila, vsa se bom na polne predala! To si zaslužim in tega sem vredna. Želim se potruditi zase!)

Se upiram spremembi? Malo že.

Kaj pa, če je sprememba dobra in na boljše? Seveda je! Staro pa moram najprej spustiti. (Tudi to je bilo vodilo danes. Naj spustim cvetne lističe kot vrtnica, da se lahko na novo rodim. Vsa vodila so od Rebecce Campbel iz njenih različnih kart.)

Pa rada bi spustila staro. Na mnogo načinov sem že. Delček mene pase še očitno oklepa neke zgodbe, ki sem jo navajena. Kaj pa, če me čaka nova zgodba, ki je neštetokrat bolj pristna in bolj izpolnjujoča, zadovoljujoča? Kaj pa, če me čaka zgodba, ki polni mojo dušo, srce in še telo?! Vse! Ali vso!?!

Kaj pa, če bi se res usmerila na uspevanje (thriving – to besedo je res zanimivo prevesti – uspevanje, cvetenje, razcvet, popolno izpolnjenje, kaj pa vem, nekaj takega).

Včeraj smo imeli kanaliziranje od Kassandre – Suzan Ashley in bilo je fenomenalno. Opozorila me je na nešteto stvari, ki še jih lahko naredim, za kar sem neskončno hvaležna. Najbolj pa je bilo poudarjeno, da uporabljamo svoje možgane in ne dovolimo manipulacijam, da jih preplavijo. Torej, uporabljajmo možgane, zato jih imamo!

Danes pa uspevaj! Tvoje življenje je! Živi ga po svoje! (Tudi, če bodo drugi to ne odobravali – ti se boš počutila fantastično! Splača se! (Iz lastnih izkušenj in mojih pobožnih želja!))

Ljubek srčkan pester harmoničen blažen lep bogat resnično čaroben vesel miren cvetoč razkošen ljubeč celovit zabaven iskren pristen edinstven dan poln božanskega obilja!



Ti si izjemna! Zdaj pa si ustvari izjemno življenje, ki ga ljubiš! Poslušaj se!

Ni komentarjev:

Objavite komentar