četrtek, 12. september 2024

BLIŽINA

Zanimivo je to druženje! Ustvarja bližino in mostove! Ustvarja pestrost in zabavo! Lepo mi je biti to, kdo sem!

Živim svoje življenje!

Skupaj pa nam je še lepe!

Tako enostavno je! Saj ni potreben razlog, da se dobimo skupaj! Samo uživamo v družbi in raznolikosti drug drugega!

Zdaj pa spet uživam v samosti in tišini! Obožujem mir! Niti malo ni precenjen! Tako je dragocen kot čisto zlato!

Druženje in samota pa sta celovita zaključena enota, ki je v harmoniji.

Najbolj pomembno je, da poslušam svoje srce. Bi se rada družila s to osebo ali samo izpolnjujem dolžnost? Nič mi ni treba! Nič!

Beseda dolžnost vsebuje na nek način koren besede dolg! Pa saj nisem nobenemu nič dolžna! Edino svoji duši, da stojim z obema nogama v svoji srčni zgodbi – da sem polno prisotna. Tu sem polno – s svojo prisotnostjo, s svojim telesom, svojim srcem, svojo dušo in svojim duhom. (Tako sem dobila danes dnevni namig iz kart Rebecce Campbell)

Zdaj se odločam, da sem res polno prisotna! Prisebna! Tako je! Tako komaj lahko sledim svojemu srcu in uživam polno življenje!

Jaz sem izjemna! (Ti si tudi izjemna in povej si to vsak dan! Tako nas uči Suzan Ashley!)

Res sem izjemna! Zares sem izjemna! Juhu!

Uživaj mi, čuj, danes – brez odlašanja!

Čas je tudi, da neham ustvarjati iz svoje travme ali travm (tudi dnevno vodilo od Rebecce). Ni mi treba več živeti v starih vzorcih beg – napad – zamrznitev. To ni več moja gonilna sila! Moja gonilna sila je – LJUBEZEN!

Tako je! Naj bo tudi tvoja!

Srčkan miren ljubeč harmoničen jasen blažen sočen slasten iskren pristen strasten prijateljski vesel radosten nagajiv bogat zabaven razkošen ustvarjalen ljubek sončen dan poln božanskega obilja!



Vredna si vsega dobrega, zdaj pa ga sprejmi! Juhu! Ti si dragoceno preko vseh mej!

Ni komentarjev:

Objavite komentar