četrtek, 19. september 2024

IZJEMNA SI

Ni izgovorov, niti v prihodnosti, niti v preteklosti, niti v sedanjosti, da ne izbiram sreče!

Lahko se mučim s podoživljanjem trpljenja, ampak to prinaša samo še več bede. Malo pa se imam rada (vedno bolj), da si tega ne bi več počela. Vsaj ne zavestno.

Vsepovsod dobivamo pa čisto drugačna sporočila, samo da bi ostajali v strahu (ker smo tako bolj vodljivi in pokupimo vse smeti, ki nam ji navržejo).

Če nimaš tega, nisi dovolj dobra. Samo potrebuješ ta parfum, to obleko, te čevlje, ta avto (in ostale take neumnosti) in že si potem spet na vrhu sveta in – in – za ravno delček sekunde, ker že čaka nova stvar, ki jo spet potrebuješ in ti bo neverjetno izboljšala življenje. (V glavnem še več smeti.) Naredila te bo vredno. Naredila te bo moderno. (Ali pa te bo naredila neverjetno dolgočasno, ker si kot vsi drugi.)

So manipulacije. Preko interneta, telefona in ostalih naprav. Vse več ljudi se zaveda tega in telefon dajejo na stran ali druge motnje. Vse več ljudi je bolj zavetnih, kar je res njihovo – kaj pa so negativna programiranja. Kassandra – Suzan Ashley nam je rekla, da če je glas ljubeč, je naš, če ne pa so manipulacije, ki v nas zbujajo negativna čustva, strah, ali nastrojenost proti drugim ljudem.

Samo mi imamo moč, da spremenimo svoje življenje.

Samo jaz imam moč, da ločim med intuicijo, ki me ljubeče vodi ali manipulacijo, ki izžema.

Samo jaz imam moč, da izbiram več sreče in da res poslušam svoje srce! To je moja odločitev in to me osrečuje!

Vedno lahko izbiram malo več sreče!

Ljubek srčkan pristen sočen harmoničen jasen blažen miren bogat zabaven mogočen kreativen strasten sijoč zabaven iskren edinstven ljubeč razkošen zapeljiv čisto srečen dan poln božanskega obilja!



Tvoje življenje je tvoja legenda. Kako želiš živeti? Zdaj pa si uresničuj sanje in izbiraj več in več sreče! Vredna si več sreče! Že zdaj si čudovita takšna kot si! Izjemna si, ne pozabi!

Ni komentarjev:

Objavite komentar