četrtek, 30. maj 2024

POVSOD VESELJE IN SMEH

Brala sem stare zapiske afirmacije od Louise L. Hay iz knjige Življenje. Čisto so me navdušile in polepšale jutro. Delim jih vse s tabo. Ne vse. Vse pač.

Povsod, kjer sem, sta veselje in smeh.

Povezujem se s srcem.

Vedno imam ob sebi popolnega partnerja.

Ljudje me imajo radi in jaz imam rada njih.

Uživam v vsem, kar počnem.

Počnem to, kar imam rada.

Delo je zame enostavno in zabavno.

Uživam v vsem, kar delam.

Počnem to, kar imam rada in denar priteka.

Imam pravico, da pri služenju denarja uživam.

Življenju sem dolžna, da sodelujem v prijetnih dejavnostih.

Ko počnem tisto, kar me veseli, mi življenje kaže pot do bogastva in obilja. Takšno delo je igrivo in radostno. Ko se delo spremeni v igro, je zabavno in bogato poplačano.

Stvarstvo skrbi za mojo varnost.

Življenje me ima rado in mi daje oporo.

Sama sem vedno uspešna, ne glede na to, kje sem in kaj se dogaja.

Obožujem lepoto, ki me obdaja pri delu.

Moj posel je bolj uspešen, kot sem pričakovala.

Pritegujem več dela, kot ga zmorem opraviti.

Za vse je vsega dovolj, tudi zame.

Delo me izpolnjuje in zadovoljuje.

Pri svojem delu sem srečna.

Sem zelo uspešna.

Moje delo predstavlja izziv, ki me globoko izpolnjuje.

Vedno sem zaposlena, vedno produktivna.

Na duhovni poti napredujem s tempom, ki je ravno pravi zame.

Ta dan je sijajen izraz življenja.

Sem samostojna, zdrava in bogata.

Imam posebnega angela varuha.

Vedno imam božansko zaščito.

Vsak dan izživim v polnosti.

Smeh je velik del mojega življenja.

To je čas radosti in veselja.

Zdravljenje se je že začelo.

Vse kar počnem, me globoko izpolnjuje.

Zaupam svoji notranji modrosti.

Kaj niso čudovite afirmacije? Izjemne so. Posnela si jih bom in jih bom poslušala med vožnjo. Saj res! Še malo pa gremo na potovanje! To pa bo izjemno! Fantastično. Pristno. Kako zelo se veselim! Izjemno! To pa bo tako zabavno, lahkotno in polno užitka! Vsako mesto se mi razodene v svoji edinstveni podobi in sem srečna, da ga tako zlahka spoznavam. Res se imam rada, da si privoščim tako razkošje. Rada se imam še bolj, ko se imam res rada. Všeč mi je, ko se imam vsak dan bolj rada in dopuščam dobre stvari v svoje življenje.

Včeraj sem dobila jasen namig, bolj direktno sporočilo – brez ovinkarjenja – od nadangela Mihaela. Kaj si zares želiš?

Točno vem, zakaj je to bilo, ker je moja energija vsepovsod. Res vsepovsod. Razpršena.

Želim si dom, v katerem sem varna, preskrbljena in povezana.

Želim si partnerja, s katerim se topiva od ljubezni drug do drugega.

Želim si, da sem srečna, izpolnjena in imam rada svoje delo, ter je bogato poplačano.

Želim si, da so moji ljubi zdravi, sr(e)čni, bogati, pristni, tudi jaz.

Želim si uživati življenje.

To je to. No, želim si še potovati.

Želim si živeti v svetu miru.

To je to. Zaenkrat. To vse si iz vsega srca želim. Kako sem vesela, da sem si to razjasnila. Kako se vse poveže. Nadangel Mihael in potem še afirmacije.

Ljubek pristen nagajiv lahkoten blažen bogat zabaven uspešen razkošen vesel hvaležen harmoničen miren sočen sladek igriv ljubeč dan poln obilja.



Kaj pa so tvoje najljubše afirmacije? Danes si jih ponavljaj in dopusti, da te stopijo – od ljubezni do sebe, življenja in drugih ljudi. Sledi svojemu srcu.

Ni komentarjev:

Objavite komentar