sreda, 29. maj 2024

LAHKO?! LAHKO!!!

Kaj narediš, če imaš samo dvajset minut zase?

Lahko si skuham čaj, se dobro pretegnem, grem na hiter sprehod.

Pogledam na vrt, kako kaj raste. Danes je bila prva jagod rdeča! Prve tri! Si moreš misliti! Tako so me razveselile.

Prelistam kakšno revijo.

Napišem pesem.

Usedem se se na seženo.

Odprem mački Bliss, da pride noter in jo božam.

Lahko pokličem prijateljico.

Lahko plešem.

Lahko si pojem.

Lahko povem afirmacije in zraven tapkam. Lahko samo tapkam.

Bliss je bila vsa mokra in sem jo zdaj brisala z brisačo.

Lahko sem ustvarjalna in napišem blog.

Lahko se stuširam ali si operem glavo en dan prej, kot je nujno.

Lahko si poiščem kakšne lepe uhane.

Lahko si najdem kakšno dobro kombinacijo za obleči, na katero še prej nisem pomislila.

Lahko samo sedim in gledam ogenj.

Lahko uživam zavita v kociko in berem knjigo.

Lahko se učim angleščine, da jo znam še boljše.

Lahko si spečem palačinke.

Lahko malo zadremam.

Lahko grem ven in povoham španski bezeg.

Lahko si nalakiram nohte.

Lahko kaj na hitro naslikam.

Lahko meditiram. Včasih so bile moje meditacije dolge samo dvajset minut.

Lahko poslušam afirmacije.

Lahko spečem pecivo.

Samo sem. Uživam ta trenutek. Uživam, da diham. Uživam, da imam tako topel dom, ko zunaj dežuje. Uživam, da sva se prej igrali z Bliss in da zdaj leži zraven mene in prede. Uživam, da sem. Lepo mi je.

Soustvarjam Raj in živim v njem. Zdaj.

Čarobno si naredi danes, kajti ti si ustvarjalka čarobnosti. Ti imaš v sebi to moč. Napiši novo pravljico, zaupaj vase!

Zavedaj se, da imaš vso podporo Vesolja in še čez ob sebi! Pokliči jih k sebi in jih prosi za navdih, kako lahko stvari narediš drugače ali kako jih lahko vidiš drugače. Jaz sem tako hvaležna za moje angele. Božanski so. Rada jih imam. Vse kar teče, ko jih povabim, da so z mano. Danes prikliči to moč, da ti stoji ob strani in da se vso Vesolje veseli s tabo, kot ti uspeva in te navdihuje, ko si na poti tja. Pomembno je potovanje, ne samo cilj. Če je pot bedna, še cilj ni tako sladek, kot si si mislila. Kaj je vredno tvoje pozornosti? Kaj ti je res pomembno? Danes to tudi izbiraj.

Kako se lahko imaš danes bolj rada, če tudi imaš samo dvajset minut, da se razvajaš?

Živi, kar govoriš. Tvoje besede so močne, naj tvoja dejanja govorijo glasneje od besed. Pokaži.

Rada se imam. In rada imam svoje življenje.

Vse je mogoče.

Čarobnost lahko delimo z drugimi, da se še bolj pomnoži. Uživaj v tem čarobnem trenutku dneva. Zaupaj si!

Ljubek pristen srčkan harmoničen srečen ljubeč sočen sijoč slasten bogat miren svetel razkošen nagajiv lep lahkoten dan poln obilja!



Veš, za sledenje svojemu srcu je potreben pogum. To pa imamo, kaj ne?! Seveda! Danes se imej rada in pleši skozi dan. Vse posipaj s čarobnim praškom, da se vse spremeni v čarobnost ljubezni, miru, harmonije in obilja za vse. Kar daš, to dobiš. Vedno in za vedno.

Ni komentarjev:

Objavite komentar