ponedeljek, 27. maj 2024

MOČ LJUBEZNI

Tako neverjetno super fajn je v toku. Kaj je fajn sploh slovenska beseda? Tako dobro je biti v toku. Tako dobro se občuti biti v toku in uživati.

Pijem moje zdravilne čaje in obožujem mir in tišino. Samo ptički pojejo in pečica nežno brni, saj si pečem mladi krompir, pa sladkega, korenček, jabolka in česen. Božansko! Sploh, ko je tako dobro začinjeno. Rada pijem čaje in dobro jem. Vegansko. Sicer ne vem, zakaj je to pomembno. Vsak je, kar mu najbolj ugaja. Vsak zase ve le najboljše. Tako je to!

Življenje je čarobnost. Zdaj.

Kako si narediš, tako pa je.

Kako si postelješ, tako boš spal.

Res je veliko modrosti v starih pregovorih.

Babica, klicala sem jo oma, no – moja oma, mi je velikokrat povedala kakšno modrost. Takrat sem si mislila, da življenje nosi nov val in da je njena modrost malo za staro šaro. Pa še vedno se je izkazalo, da je imela prav. Zdaj pa bi mi prav prijalo, da bi mi kakšno iz rokava ven potegnila. Rada sem se pogovarjala z njo o vsem. Ona pa me je res imela rada tako kot sem, jaz pa njo. Velikokrat sem šla k njej na klepet. Potem pa vedno manj, ko sem se zaljubila, ampak najina povezanost in medsebojna ljubezen je pa ostala močna. Res cenim vse trenutke, ko sem jih preživela s svojo babico. Hvala, oma, da si nam dala življenje. Hvala, da sem te poznala. Zame si najboljši človek, kar jih poznam. Rada te imam in sem srečna, da si še vedno z mano. Veliko si me naučila, sploh z zgledom. Še vedno te čutim ob sebi. Vem, da še me imaš vedno rada in si ob meni. Hvala, da me spodbujaš. Rada te imam. Saj vem, da me imaš tudi ti rada. Spomnim se, da mi je za rojstni dan dala kuverto in na njo napisala, trikrat obrni, preden oddaš. Vem, da imava posebno vez, ki je še vedno močna. Ne vem, zakaj mi zdaj tečejo solze po obrazu. Verjetno od vse njene ljubezni in ker jo še vedno čutim ob sebi. Rada jo imam. Sprejemam to njeno močno brezpogojno ljubezen.

Zdaj sem se spomnila časov, ko smo se dobili pri babici po novem letu, ko je praznovala rojstni dan. Hecali smo se, jedli božansko dobro pojedino, uživali, se pogovarjali, se veliko smejali, poslušali glasbo, plesali in si pripovedovali vice. Še zdaj se spomnim enega, ko so si norci v norišnici pravili vice. Ker pa so se ponavljali isti, so si jih oštevilčili. Pa je en rekel številko 312, pa so se vsi smejali. Pa je drugi rekel 415, pa se spet vsi smejijo. Pa en reče številko 713, pa se vsi smejijo – en norec pa se tako krohota, da pade iz stola. Ko se neha smejati, pa reče: »Daj povej še ga enkrat, totega (prevod za neštajerce - tega) sem pa prvič slišal!«

Cenimo ljudi okoli sebe, resnično so pomembna prijateljstva in bližina, ki jo stkemo.

Oma Angela – tebi pa hvala, da si me prišla pozdraviti. Hvala! Rada te imam. Cenim najino bližino, ki sva jo imeli in ki jo še imava.

Kaj je v življenju resnično pomembno?

So res oblačila in materialno? To tako imamo vsi. Pomembno je, kdo si in kako si prijazen do drugih, kakšne vezi stkeš. Danes res sledi svojemu srcu. Vredna si in zaslužiš si ljubezen. Vredna si in zaslužiš si dobre pristne odnose.

Imej se rada danes!

Ljubek iskren pristen bogat zabaven miren ljubeč navdihnjen harmoničen kreativen živahen lahkoten blažen milosten razkošen sočen dan poln obilja!



Vredna si, da se imaš rada. Podari si to, ker je življenje takoj lepše v vseh pogledih. Odpri se ljubečim odnosom. Čas je prenove. Čas je ko buba postane metulj.

Ni komentarjev:

Objavite komentar