torek, 9. julij 2024

RESNICA

Veš kaj, rada te imam. Vedno bolj in bolj si ponavljam ta stavek v sebi. Rada se imam!

Koliko sem že doživela in kaj vse sem že videla! Uh! Že davno bi lahko obupala, pa nisem! V sebi imam moč, ki je neprecenljiva – ljubezen. Vleče me naprej in me ohranja. Zdravi moje rane in nežno šepeta, kaj je moja naslednja poteza v zanimivi igri šahovnice življenja srca.

Ni črno belo. Pri meni je samo belo. Zaupam v svetlobo. Zaupam v ljubezen. Zaupam, da dobro vedno zmaga. Če pa še ni zmagalo, pa še ni konec. Zaupam v srčno pot. Zaupam, da je mir to, kar si vsi želimo. Zaupam in verjamem v dobro v ljudeh. Zaupam, da lahko živim po svoji srčni intuiciji. To je moje poslanstvo. Ne pa sledenje neumnemu programiranju, ki je prisotno vsepovsod. Skrito in ne več tako skrito.

Pa tu nismo, da bi ponavljali zgodovine in ciklov, ki so se že zgodili v preteklosti. Tu smo, da bi ustvarili – no bolj soustvarili – čisto Novo Zemljo. Nismo spet v krogu in na igrački vlakca, ko spet pridemo v točko, ko vlada kaos. Tega si več ne želimo. Kolektivno smo siti te norije! Siti! Vedno več ljudi pozna resnico in čas je, da se stvari obrnejo. Kar se tudi bodo! Se že obračajo! Zaupam v to, da še bolj močno kot kdaj koli ustvarjamo Novo Zemljo. Iz trenutka v trenutek, ko izbiramo, da smo to, kdo smo. Sledimo svojemu srcu. Sledimo svojemu sijaju, kot bi rekel Joseph Campbell. Izbiramo malo več sreče, kot smo jo pred trenutkom. Živimo v sedanjosti, ne preteklosti v obžalovanju, kot bi rekla Kassandra – Suzan Ashley, niti ne živimo v prihodnosti. Polno smo prisotni tukaj in zdaj. To je naša moč. Skupaj rastemo, da bi opogumljali drug drugega.

Res je, življenje je lepo! Čas je, da to zares cenimo. Naše življenje je prežeto z lepoto, veseljem in mirom. Zdaj pa res uživajmo v tem.

Ljubek pristen srčkan srečen bogat harmoničen razkošen jasen iskren ljubeč miren božanski blažen iskriv sijajen dan poln božanskega obilja.



Življenje je res lepo in ti si ustvarjaš čarobnost – zato izbiraj več sreče. Lepa si na vseh ravneh. Ti si močna kreatorka.

Ni komentarjev:

Objavite komentar