sreda, 14. avgust 2024

ODPRI SE VSEMU DOBREMU!!!

Zanimivo je življenje. Enako kot plevel, se porajajo negativne misli. Saj ne, da niso zaželene. Verjetno je veliko plevela celo za pojesti. Ampak tu, kjer pa si želim vzgajati jagode, sladki krompir in paradižnik, pa si ga ne želim. Enako je z negativnimi mislimi. Ne želim jih. Seveda so nezaželene. Kako pa naj bi pomagale?! Nobeno spodkopavanje moje samozavesti ali lastno prepričevanje, da sem slaba ali da sem kaj naredila narobe (kar nisem – vse so samo lekcije), mi še ni pomagalo, da bi potem delala boljše. Ali se boljše odločala. Samo bolj sem se še zatekla v sram, krivdo in obtoževanje sebe. Dokler ni postalo vse tako neznosno, da nisem več zdržala. Odletela ali vsaj odskočila sem iz dna temnine doline. Vso to sranje negativnih misli ne koristi. Mogoče samo negativnemu. Tega pa si ja ne želim! Res so nezaželene. Res. Nič ne bom olepševala stvari (negativnih misli ali manipulacij)! Samo zelo nezaželene so! To je dejstvo.

Dobro da imam metode, ki pomagajo. Kassandra – Suzan Ashley nam je rekla, da samo rečemo, da ne spadajo sem in da naj odidejo. Meni pa pomaga tudi tapkanje in pisanje. Takoj, ko si razčistim, mi je lažje. Kassandra nam je tudi rekla, da nas napadajo na naših najbolj šibkih točkah. Če je to samospoštovanje (bolj pomankanje tega), ali finančna negotovost ali karkoli drugega, tu nas želijo potegniti noter v to meglo umazanije in blata. Sranja. To je najlažji vhod za temnine – negativno.

Vedno bolj pomembno je, da slišim svoj glas in potem take manipulacije, ki me željo strašiti, da bi ostala pasivna in bi samo črpali energijo obupa ali česarkoli negativnega iz mene. Ne bom več bila njihova krava molznica! Dovolj je bilo! Stran! Ajde spokajte! Ajde, gremo! Stran! Ne dajem več mlaka! Gremo, gremo, stran! Hušš! Huššš! Gremo!

Kako sem ponosna nase, da se zavedam takih stvari, da ozaveščam negativno, da nima več take moči nad mano. Resnica res osvobaja! Nismo krave za molzenje negativnosti. Mi smo za kreiranje sveta obilja za vse, harmonije, miru in ljubezni.

Soustvarjamo Raj in živimo v njem! Zdaj!

Ljubek ljubeč bogat zabaven vesel iskren miren pristen blažen ustvarjalen lep sočen harmoničen pisan jasen celovit srčkan razkošen sijoč svetel bleščeč dan poln božanskega obilja!



Zaupaj si! Sledi svojemu srcu! Božansko življenje je že tu in samo čaka nate, da mu odpreš srce, roke in vse, kdo si. Vredna si dobrega življenja!

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar