sobota, 3. avgust 2024

LEPO ŽIVLJENJE

Življenje je polno presenečenj. Pa zares uživam v njih?! Malo že, če me ne butnejo polno v obraz in me požrejo s svojim efektom nepričakovanega.

Rada imam umirjeno življenje. Imam rada presenečenja. Taka. Nežna. Kalibri prileti mimo in srka med iz živo roza rože, ki jo imam v loncu. Ali pa izza oblakov se prikaže sonce. Ali pa dobim nekaj po čisto smešni ceni, čeprav bi moralo stati več. To sem prav zadovoljna. Presenetijo me z obiskom, ko obešam perilo.

Taka drobna presenečenja so mi všeč. Namig intuicije, ki se izkaže za briljantnega! Oblak v obliki angela, ki se spremeni v ptičje belo puhasto pero, ko ga želim slikati.

To imam rada. Taka nepričakovana srečanja s sabo ali drugimi so mi všeč.

Zdaj pa se toliko dogaja in mislim, da je čas, da se res kaj spremeni. Navzven. Nismo več ljudje rutine in čreda. Vse se bo prilagodilo toku ljubezni. Ampak!

Ampak vmes je ta čudnost. Nekako ni ne prej, ne še novo. Čudaškost. Nepričakovanost. Neki nemir, kaj bo. Nekako bi že rada, da odvijem darilo in vidim, kaj je – da presenečenje več ne visi v zraku. Tudi, če je malo čudaško, me pomiri, če vem, kaj je.

Kot pa je rekel Kryon, smo lahko hvaležni za to »čudno« obdobje vmes, ker pomeni, da bo luč in dobro zmagala. Saj vem! Dobro vedno zmaga! Saj v mojih knjigah! (Pa saj ni samo v mojih knjigah, tudi v resničnih življenjih je tako. Zdaj živimo srečno do konca svojih dni!) Ljubezen vedno zmaga! Če bi bila navijačica, bi skakala od veselja, kako zlahka dobivamo tekmo! Zmaga je naša.

Zdaj pa čutim, da je moj čas, da sprejmem to obdobje »vmes«, ne glede, kako je čudno in sem hvaležna za to. Pomeni jutranjo zarjo. Pomeni jasno vreme! Pomeni sonce! (Obožujem sonce!) Pomeni jasno nebo tudi ponoči, da se vidijo zvezde in luna! Božansko je!

Zdaj se prepuščam toplini toplega vetrca poletja in svežine. Pripravljeni smo!

Ljubek pristen harmoničen bogat zabaven jasen miren živahen pester pisan sočen ljubeč razkošen blažen iskren dan poln božanskega obilja!



»Čuj ti, vse bo vre(d)i!« (Za vse Neštajerke. Prevod. (Žal mi je, vse pa res ne moremo biti Štajerke!) no. Kot sem napisala. Prevod: »Hej ti, vse bo dobro.«) Čuj ti, vse že je vre(d)i! Čuj ti in čisto vse je že vre(d)i! Zaupaj v moč Ljubezni! Vse je dobro, saj veš! Fantastično! Izjemno!

Ni komentarjev:

Objavite komentar