petek, 2. avgust 2024

DOBRO ŽIVLJENJE

Kaj pomeni zate dobro življenje?

Zame pomeni sonce zjutraj, ko se zbudim. Ležanje popoldne v viseči mreži in branje knjige. Božanje mačke Bliss. Pitje čaja, ki ga imam najraje ali limonade. Uživanje v gledanju oblakov. Sožitje z naravo. Občudovanje rož, ki so odprle cvete. Pisanje, da si razjasnim stvari pri sebi. Kopel z morsko soljo.

Sami taki bombončki. Cukerčki.

Morje.

Pač všeč mi je, da sem lahko to kdo sem. Sprašujem se, koliko centimetrov imam ometa ali fasade od prepričanj drugih, da se resnično prebijem do srčike tega, kdo sem in da zares uživam. Seveda so moja prepričanja, ki sem jih v dobri veri, da mi koristijo, prevzela nase. Zdaj me samo zanima, koliko jih zaznam, koliko se jih zavedam – koliko pa jih deluje avtomatsko in sploh ne vidim, da je samo vzorec, ki ga ponavljam. To je tako ko začnem gledati bele avte in jih potem vsepovsod vidim. Prej pa jih sploh nisem opazila. Želim si videti programiranje, ki deluje v ozadju, da ga lahko preoblikujem. Vsi imamo splošna programiranja in potem bolj specifična, ki so del naše družine.

Včeraj sem prebrala tako lepo misel v knjigi, da samo najdem svoje ljudi, svoje pleme, svoj krog, ki so enako tako »čudni« kot jaz. Lahko pa rečem – zanimivi kot jaz. To je to. Ne morem uspevati med komerkoli. Lahko pa uspevam med srčnimi dušami. Seveda sem prebrala knjigo Jojo Moyes do konca. One plus One. Zabavna. Še zdaj se smejem prizora iz njene prejšnje knjige o avatarju. Na glas. Najraje bi si avatarja nalepila na hladilnik, ker me spominja na ta izjemno smešen prizor.

Torej, kaj so res moja prepričanja in katera mi sploh služijo. Ta želim obdržati, vse ostalo pa je navlaka, ki komaj čaka, da jo spravim ven iz sistema in da res lahko zaživim svobodno.

Ljubek srčkan pristen lep sončen harmoničen bogat strasten sočen miren kreativen blažen optimističen okusen slasten ljubeč razkošen dan poln božanskega obilja.



Vredna si vsega dobrega. Odpri roke, srce, telo in se sprosti v sprejemanje dobrega! Vredna si dobrega! Zares si vredna dobrega! Čisto zares si vredna vsega dobrega!

Ni komentarjev:

Objavite komentar