petek, 21. junij 2024

RESNICA JE RAZKRITA! ZDAJ!

Kaj so moje misli in kaj so manipulacije? Če je kaj negativnega, verjetno niso moje misli in to je že prvi znak, da se ustavim.

Včeraj smo imeli kanaliziranje s Kassandro – Suzan Ashley in bilo je fantastično. Vedno nam da tako gosto modrost, da jo poslušam še nekaj časa in še vedno slišim kaj novega. Mislila sem si, da ni bilo nič takega, v resnici pa je bilo fantastično. Prej smo še imeli zdravljenje. Bilo je božansko.

Vse je dobro in vse bo tudi v prihodnje dobro.

Srečna sem, da sem del te skupine, ker se res počutim obveščeno. Prav pri srcu so mi.

Resnica osvobaja. Resnica se razkriva. Pravici je zadoščeno. Božansko posredovanje se dogaja zdaj.

Kar vse bi vam najraje povedala naprej, ampak to je čas, ko si vsak privlači svoje učitelje in modrece. Najbolj pa je pomembno, da smo res povezani sami s sabo.

Kaj je res v resnici moj glas in kaj so glasovi programov, strahu in ostalega sranja? Želim jih zaznati v sebi, ker jim ne želim več dajati moči. Takoj, ko ga zaznam, lahko samo reče, spokaj, ne spadaš sem. Tu ni tvoj dom!

Tako se veselim življenja po univerzalnih zakonih. Ti so mi v resnici pisani na kožo. To je moje poslanstvo, da živim v skladu s sabo, materjo Zemljo in Bogom.

Vesela sem, da sem del te skupine. Zdaj pa je čas, da vse to začnem živeti. To pa je najboljši del, da lahko stopim v akcijo. To je prav smešno. Ker ko nas angeli in druga bitja luči vodijo, pa nam dajo konkreten namig, mi pa najdemo sto izgovorov, zakaj tega ne bi izpeljali. V resnici pa je bil vmesen korak do tega, kar si res želimo. Kassandra – Suzan Ashley nam je to rekla.

Ženske privlačimo. Me smo magnetna sila. Potem pa ko res kaj privlačim, pa je čas, da tudi ukrepam. Stopim v akcijo.

Vredna si.

Dragocena si.

Izjemna si.

Dovolj si.

Ljubek čudovit izjemen blažen bogat ustvarjalen živahen sočen harmoničen lep srčkan jasen iskren razkošen ljubeč izviren vesel miren dan poln obilja!



Življenje je lepo! Dopusti, da te vodi Ljubezen. Spremljaj namige in sledi pozitivno navdihnjeni akciji! Zaupaj svojemu srcu!

Ni komentarjev:

Objavite komentar