ponedeljek, 13. maj 2024

PLES ČISTEGA UŽITKA

Plešeš kaj skozi življenje? Plešeš kaj skozi dan?!

Kaj te veseli?  Kaj dvigne tvojega duha? Kaj si zares želiš?

Plešem skozi življenje, ko stopam bosa po topli zemlji, poljublja me sonce in vetrc mi razčesava lase. Plešem skozi dan, ko ustvarjam. To mi dviguje duha! Srečna sem, ko pišem.

Veseli me igranje z mačko Bliss, ki vse spremeni v igro. Tako nagajiva je in čisto v trenutku. Veseli me kuhanje, ko si naredim res kaj dobrega. Samo občutenje tega trenutka me veseli, ko polno čutim lepoto, ljubezen do sebe in vsega sveta. Ptički mi veselo pojejo zunaj.

Mojega duha dvigne branje knjige zvečer v postelji, pa listanje revij, ki jih imam rada – za navdih. Zraven pa seveda pijem čaj. Navdihuje me meditacija, ko se čisto predam in samo sem.

Zares si želim miru, ljubezni, harmonije in obilja za vse. Vem, da zmoremo to skupaj ustvariti.

Pač. Lepo mi je. Zdaj.

Veter se umirja. Listki še samo nežno plapolajo v višini krošenj, drugje so se umirili.

V knjigi od Abrahama – Esther in Jerry Hicks je bilo napisano, da naj samo govorim o tem, kar je lepega. O lepih spominih, o tem, kaj imam res rada in v čem uživam. O dobrih lastnostih ljudi. O pozitivnih razpletih.

Če se res osredotočim, mi to bolj in bolj uspeva. V sebi negujem mir in ta raste. Potem je vse lažje.

Zadnjič je bilo tako smešno, da sem pričakovala obisk in še na hitro sem vprašala angele za vodilo. Bilo je jasno. Pridejo kmalu. Takrat sem že slišala trkanje na vrata, imela sem samo čas prebrati do konca! To pa je bilo tako smešno!

Svečka pa res dolgo gori. Že davno je čas kosila mimo, pa še kar gori od jutranje meditacije.

Vedno ko me kliče sin, me spomni, da je vse mogoče. Kaj vse še je mogoče? To je ženski princip, kot nam je rekla Suzan Ashley - Kassandra, moški pa imajo ideje, kako bi kaj izvedli. Zato je naša harmonija skupaj dragocena.

Prebrala sem eno staro pesem, ki sem jo napisala. Tako je nabita z strastjo in ljubeznijo, da sem bila prav presenečena. Kar stopila sem se zraven.

Spomnim se profesorja z univerze, ki nas je imel teorijo sistemov. Povedal nam je izjemen primer soustvarjanja.

Moža ni doma, ker žena godrnja.

Žena godrnja, ker moža ni doma.

Vem, da je to imel na prosojnici in vmes so bile puščice, ki so označevale ciklično gibanje in soodovisnost.

Skupaj pa lahko ustvarjamo tudi lepo. Nič ni bolj svetega kot odnos ljubezni. Drug v drugem vzbujamo ljubezen in izvabljamo najboljše eden iz drugega. Če povem po resnici, mislim da moja ljubezen ne more v drugem vzbuditi ljubezni, če je človek nima sam do sebe – najprej. Zato sem jaz bolj za srečne odnose. Jaz sem srečna, ti si srečen – skupaj pa sva še bolj srečna. To da se za drugega postavlja na trepalnice in izvajaš ostale akrobatske manevre, pa še nikoli ni prebudilo ljubezni v drugem. Pristnost, zaupanje, iskrenost so vrednote odnosa, ki si ga jaz želim.

Ustvari si čarobnost.

Ljubek pristen lahkoten jasen strasten nagajiv blažen živahen kreativen zaupljiv žgečkljiv bogat sladek slasten razkošen živahen dan poln obilja in ljubezni!



Rada se imej, to se potem šiti s svetlobno hitrostjo. Z lahkoto navdihuješ svet, ko si sama srečna. Odpri svoje srce sreči. Vredna si je.

Ni komentarjev:

Objavite komentar